Vores webshop i dit system: API-grænsesnit for enklere processer
Denne løsning forenkler dine processer, sparer tid og frigør ressourcer til andre formål. For eksempel overføres alle ordredata automatiseret, i stedet for at du skal indtaste ordrerne manuelt. Det fungerer også, hvis du allerede har en egen markedsførings- eller indkøbsportal (f.eks. Onventis, SAP/Ariba, Synertrade).
Sådan kan din virksomhed profitere af op.connect
Direkte opkobling til grænsesnittet
Kobl dit system helt nemt sammen med vores webshop. Du får en detaljeret API-dokumentation som hjælp.
Optimerede processer
Alle ordredata, inklusive fakturering, kan overføres til dit system via grænsesnittet. Disse automatiserede processer sparer tid og frigør ressourcer, dine medarbejdere kan bruge til andre formål.
Automatisk dataudveksling
Produkt-, ordre- og prisinformationerne udveksles automatisk via grænsesnittet. Dette er også muligt for ordre- og faktureringsdata.
Stort produktudvalg
Du har hele vores sortiment til rådighed: fra Roll-ups over reklameartikler og plakater til brevkuverter.
Fordele for dine brugere
Produktivitetsstigning
Ved hjælp af automatiserede processer frigøres ressourcer, som dine medarbejdere kan bruge til andre formål og være mere effektive.