En løsning, skræddersyet til dine specielle behov.
Sammen med vores partner O/D Media – markedsføringsspecialister med mere end 30 års erfaring inden for medieproduktion – tilbyder vi dig en omfangsrig marketing-service-portal. Denne portal håndterer komplekse processer og strukturer – også hvis du allerede bruger et SAP-grænsesnit eller er på udkig efter en teknisk løsning. På den måde kan du ikke kun bestille tryksager, arbejdsbeklædning eller andre produkter fra forskellige producenter, du kan også nyde gavn af yderligere ekstraydelser som f.eks. den komplette logistik- og messestyring.
Sådan kan din virksomhed profitere af OP.enterprise
Markedsføringsportal til komplekse processer
Vi opretter en egen portal i dit virksomhedsdesign, så du har mulighed for at tilbyde endnu flere trykprodukter. Fra det enkle trykprodukt til komplette messestande forenes på den måde forskellige leverandører og produkter i et system.
Logistikstyring
Om print-on-demand, lagring eller verdensomspændende forsendelse – vi sørger for den komplette logistik.
Overskuelig anvendelse
Roller som bruger, administrator og enkelte adgangsrettigheder kan indrettes og tilpasses helt individuelt. På den måde beholder du altid overblikket.
Fleksibel prisfastsættelse
Alt efter behov kan du fleksibelt styre pristillæg eller reklametillæg.
Organisering & messestyring
Vi støtter dig individuelt, sørger for at organisere dine dokumenter, låner dig en messestand og sørger for den komplette messestyring.
Fordele for dine brugere
Produktivitetsstigning
Ved hjælp af automatiserede processer frigøres ressourcer, som dine medarbejdere kan bruge til andre formål og være mere effektive.
Central indkøbsplatform
Dine medarbejder behøver kun at arbejde med ét system for f.eks. at bestille tryksager, digitale skabeloner eller arbejdsbeklædning – helt uafhængigt af leverandøren.