Nyt udseende for onlineshoppen
Neues Template ermöglicht komfortables Surfen auf allen Endgeräten
ONLINEPRINTERS startede i 2004 som et af de første trykkerier med at sælge sine trykprodukter online. Frem til i dag er sortimentet vokset til mere end 5.000 trykprodukter, som kunder i hele Europa kan bestille i millioner af forskellige varianter. Sideløbende med det stigende udbud har shoppen også videreudviklet sig og ændret udseende. Som del af en grundlæggende ændring af designet har onlineshopperne nu fået en hel ny opbygning. Takket være den nye skabelon med større lyse områder virker shoppen nu mere klar og åben.
“Dermed har vi nu også skabt de tekniske forudsætninger for, at kunderne kan surfe komfortabelt med deres smartphones og tablets, og det helt frem til produkternes detaljesider og gennem hele bestillingsprocessen”, fremhæver Christian Würst, Chief Commercial Officer (CCO) hos ONLINEPRINTERS.
Især for onlinetrykprocessen vil desktop-versionen dog fortsat have en stor betydning, fordi kunderne i et vigtigt trin under købsprocessen stadig arbejder med deres desktopcomputer, nemlig for at uploade deres trykfiler, når de skal afslutte deres bestilling. Men før og efter surfes der imidlertid flittigt på mobile enheder. “Vores kunder vil gerne finde information om vores trykprodukter på forhånd eller tracke deres bestilling, efter at købsprocessen er afsluttet. Og præcis dette sker i stigende grad med mobile enheder”, forklarer Christian Würst.
Denne “grundlæggende renovering” har vi realiseret i samarbejde med internetagenturet Kernpunkt i Köln, Tyskland. Frem til slutningen af januar 2021 vil alle 22 onlineshopper i de forskellige lande være ændret til det nye design.
Christina Haeusser
Leder af Brand Management and Corporate Communication
press@onlineprinters.com
Tel.: +49 9161 6209807